Od niedawna jasielscy przedsiębiorcy, którzy są zainteresowani otrzymywaniem bieżących informacji dotyczących zagadnień gospodarczych związanych z naszym regionem, mogą otrzymywać newsletter przygotowany przez Wydział Wspierania Przedsiębiorczości Urzędu Miasta w Jaśle.
Newsletter wysyłany jest w formie wiadomości mailowej i zawiera informacje dotyczące szeroko pojętej przedsiębiorczości, ze szczególnym uwzględnieniem rodzimego, jasielskiego rynku. Poruszane w nim zagadnienia obejmują m.in.: najważniejsze informacje z urzędu, terminarz, zestawienie zmian w obowiązujących przepisach oraz zaproszenia do udziału w szkoleniach, webinarach, ankietach, badaniach itd.

Plakat newsletter

Newsletter dla przedsiębiorców jest dostępny także na stronie internetowej Urzędu w zakładce BIZNES https://um.jaslo.pl/pl/newsletter-dla-przedsiebiorcow/
Pod tym adresem można również wpisać się na listę mailingową, by otrzymywać newsletter na podany przez siebie adres.

W październikowym newsleterze dla przedsiębiorców:
- Poznajmy się, czyli krótkie zestawienie linków do najważniejszych informacji jakie można znaleźć na stronie urzędu;
- Zmiany, zmiany, zmiany, czyli zestawienie najważniejszych zmian w obowiązujących przepisach (nowa matryca stawek VAT, wiążąca informacja stawkowa, wiążąca informacja akcyzowa, rozbudowany plik JPK_VAT, publikacja w CEIDG informacji dotyczących kwalifikacji rzemieślniczych)

Natomiast w listopadowym newsleterze dla przedsiębiorców:
- Rządowe działania antykryzysowe dla firm, pożyczki płynnościowe, dofinansowanie części kosztów usług szkoleniowych;
- Zaproszenia na darmowe webinary oraz wydarzenia online (Światowy Tydzień Przedsiębiorczości, U-RODZINY Ogólnopolski Zjazd Firm Rodzinnych);
- Jak załatwić sprawę w urzędzie w dobie pandemii?

Nikt jeszcze nie skomentował. Bądź pierwszy!

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jaslo365.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.