Ostatni atak zimy i nawet kilkudniowe przerwy w dostawie prądu spowodowały, że mieszkańcy dopytują czy mogą otrzymać odszkodowanie.
Intensywne opady śniegu w naszym regionie w drugiej połowie stycznia spowodowały, że wielu mieszkańców Podkarpacia było bez prądu. W rzeszowskim oddziale PGE Dystrybucja problem ten dotyczył kilkudziesięciu tysięcy odbiorców.

Przerwy w dostawie prądu


PGE Dystrybucja informowała, że bardzo trudna sytuacja była między innymi w powiecie strzyżowskim oraz w krośnieńskim, w tym w gminach Dukla, Korczyna i Wojaszówka, a przerwy w dostawie prądu odnotowano we wszystkich gminach naszego powiatu. Były przypadki, że prądu w niektórych domach brakowało i ponad 3 dni. Mieszkańcy dopytują, czy w związku z tym mogą liczyć na odszkodowania bądź bonifikaty.

PGE Dystrybucja S.A. na swojej stronie informuje, że dopuszczalny czas trwania jednorazowej przerwy nieplanowanej nie może przekroczyć 24 godzin. W przypadku dłuższych przerw w dostawie prądu, powyżej jednej doby, odbiorcy mogą się starać o bonifikatę z tego tytułu.

Jak uzyskać bonifikatę?


Klienci posiadający umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej mogą złożyć wnioski do Operatora Systemu Dystrybucyjnego osobiście w siedzibie Rejonu Energetycznego, listownie lub elektronicznie za pomocą formularza kontaktowego (w treści wiadomości należy wybrać temat "inne") umieszczonego na stronie https://pgedystrybucja.pl/kontakt/e-formularze

W przypadku korespondencji elektronicznej należy dołączyć podpisany i zeskanowany wniosek o bonifikatę. Wniosek o bonifikatę do pobrania: Wniosek_o_udzielenie_bonifikaty.pdf

Klienci, którzy zawarli umowę kompleksową, mogą złożyć wniosek o bonifikatę za pośrednictwem swojego sprzedawcy energii elektrycznej.

Nikt jeszcze nie skomentował. Bądź pierwszy!

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jaslo365.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.