W Gminie Skołyszyn będą zbierać azbest w ramach realizacji zadania "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Skołyszyn, w ramach programu priorytetowego: Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest".
W związku z realizacją zadania pn.: "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Skołyszyn, w ramach programu priorytetowego: Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest", Wójt Gminy Skołyszyn informuje, że od dnia 25 lipca 2022 roku odbierane będą zdemontowane płyty azbestowo-cementowe od mieszkańców, którzy złożyli wniosek w Urzędzie Gminy Skołyszyn w terminie do dnia 30 czerwca 2022 roku.

Dokładny termin odbioru azbestu będzie w najbliższym czasie ustalony indywidualnie przez Wykonawcę - Radosława Rokosz, Firmę Remontowo-Budowlaną "RAGAR", os. Tysiąclecia 35/16, 31-610 Kraków.

Dodatkowe informacje możliwe są do uzyskania w Urzędzie Gminy Skołyszyn w godzinach pracy Urzędu, tj. w poniedziałki w godzinach 7:30 - 17:00, we wtorki, środy, czwartki w godzinach 7:30 - 15:30, w piątki w godzinach 7:30-14:00 lub telefonicznie pod nr tel.: 13 4491734.

Nikt jeszcze nie skomentował. Bądź pierwszy!

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jaslo365.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.