Urząd Miasta Jasła zwrócił się do mieszkańców z prośbą o ocenę pracy magistratu i świadczonych usług publicznych poprzez wypełnienie ankiety zamieszczonej na stronie internetowej UMJ.
Do 19 czerwca można wypełnić ankietę badającą satysfakcję klientów z jakości usług publicznych świadczonych w Urzędzie Miasta w Jaśle. Wszystko po to, by je ulepszyć, a w efekcie sprawniej, szybciej i prościej załatwiać sprawy urzędowe.

- Chcemy by nasi klienci w najbardziej dla nich wygodny sposób mogli załatwiać swoje sprawy, a przy tym by jakość świadczonych przez nas usług była na jak najwyższym poziomie. Stan epidemii uświadomił nam wszystkim jak wiele spraw może zostać zrealizowanych bez wychodzenia z domu, czy to drogą elektroniczną, czy też telefonicznie. Chcemy dostosować urząd do potrzeb naszych mieszkańców - mówi Agata Koba, rzecznik prasowy Urzędu Miasta Jasła.

Miasto Jasło pracuje nad opracowaniem dokumentu Program Rozwoju Instytucjonalnego, stąd też każda opinia jest dla UMJ bardzo ważna

Urząd Miejski w Jaśle

Ankieta znajduje się pod linkiem: https://um.jaslo.pl/pl/wlacz-sie-w-prace-nad-rozwojem-jasla-wypelnij-krotkie-ankiety.